11/11/2006

出差

今次去開會, 識咗個來自聖彼德堡的俄羅斯同事(估且叫他'愛歌'), 很有意思。 由於受《街頭霸王》遊戲所影響, 我總以為蘇聯佬係好肥好大隻, 一俾佢捉住就會被屈機, 怎料阿愛歌身材比我還要小一個碼, 相當 cutie。 愛歌今年三十有四, 於去年剛迎娶了一名從事電影工作的哈薩克姑娘為妻。愛歌由於英文表達能力不大好, 所以跟很多歐洲同事都較難溝通。加上他待人處事的手法有點'怪雞', 想來有點像'周伯通'吧, 所以有時會引來一些同事的取笑。 我一來英文也不好, 加上不太喜歡大圍的社交場合, 這幾天倒跟愛歌聊天聊上癮來了。聽他講少先隊, 講Volka, 講車臣, 講俄羅斯對中國的恐慌, 相當過癮。以前讀過中俄在共產主義退潮下的比較, 但感到相當遙遠; 愛歌最後一天派對時高歌了一曲關於中蘇友誼的歌, 唯一聽懂的歌詞是 'Stalin and Mao', 往忽聽到兩國於歷史上探戈的餘音。 有一晚, 愛歌用僅有的英文勉力分享他在聖彼德堡推動廢物回收, 講到興起處手舞足蹈, 引來全場爆笑。在笑出眼淚的同時, 我堅信他這種扎實的工作, 實在比很多所謂國際項目的高談濶論可敬可愛。 ----------------------------- 出差風車國, 一樣啦, 都係困在酒店同辦公室, 並未有機會去親嘗那旅遊節目中經常吹噓的紅燈區呀、吸大麻呀, 也無機會去看甚麼名勝古跡。 從《古惑仔》電影中我知道, 荷蘭同香港是有頗多聯繫。荷蘭本身就是做貿易起家的, 文化上是比較多元包容。在amsterdam不難見到不同種族的面孔, 加上整潔又不失特色的市容, 確實是令人嚮往的一個好地方。 最後加一句, dutch food 真係幾無味, 但由於夠粗, 對腸道非常健康, 食荷蘭菜包你唔駛食排毒美顏寶。

0 Comments:

發佈留言

<< Home